Migliaia di cumpagnie straniere sò in fila per lascià a Russia, aspittendu l'appruvazioni da u guvernu russu.

Quasi 2000 cumpagnie straniere anu dumandatu à abbandunà u mercatu russu è aspettanu l'appruvazioni di u guvernu russu, u Financial Times hà dettu, citendu fonti.L'imprese anu bisognu di permessu da u cumitatu di u guvernu di u Cumitatu di Supervisione di l'Investimenti Stranieri per vende l'assi.

Di e quasi 1,400 cumpagnie straniere cù statutu legale in Russia è rivenuti annuali di almenu $ 5 milioni, solu 206 anu vendutu tutti i so assi.Intantu, u Financial Times hà dettu chì u cumitatu di vigilanza di l'investimenti stranieri di u guvernu hà pensatu à riunisce solu una volta ogni trè mesi è appruvà micca più di sette applicazioni à u tempu.

wps_doc_0

Segue una notizia chì e cumpagnie di i paesi antipatici anu da pagà un budgetu à a Russia quand'elli abbandunanu u mercatu.Se l'assi di una cumpagnia sò venduti à un scontu di più di 90 per centu à u valore di u mercatu, u pagamentu ùn deve esse menu di u 10 per centu di u valore di u mercatu di l'assi currispundenti, secondu l'estratti di i minuti di a riunione di u panel di l'Agenzia Estera di Russia. Cummissione di vigilanza di l'investimenti.

In uttrovi 2022, Putin hà firmatu un decretu presidenziale chì impone à e cumpagnie di paesi ostili di ottene u permessu di u Cumitatu di Supervisione di l'Investimenti Stranieri di u guvernu russu quandu si scambianu azioni di più di 1 per centu in istituzioni finanziarie russe.

wps_doc_1


Tempu di post: 31-mar-2023