U Forum Economicu Internaziunale "Russia Islamic World" hè per esse apertu in Kazan

100

U Forum Ecunomicu Internaziunale "Russia Islamic World: Kazan Forum" hà da esse apertu in Kazan u 18, attraendu circa 15000 persone da 85 paesi per participà.

U Forum di Kazan hè una piattaforma per a Russia è l'Organizazione di i paesi membri di a Cooperazione Islamica per rinfurzà a cooperazione economica, cummerciale, scientifica, tecnologica, suciale è culturale.Hè diventatu un foru federale in u 2003. U 14u Forum di Kazan si terrà da u 18 à u 19 di maghju.

Tarya Minulina, Direttore di l'Agenzia di Investimentu è Sviluppu di a Republica di Tatarstan in Russia, hà dettu chì l'invitati distinti chì assistenu à u foru includenu trè Vice Primi Ministri di Russia, Andrei Belovsov, Malat Husnulin, Alexei Overchuk, è ancu Mosca è tutti i Russi. U patriarca ortodossu Kiril.U Primu Ministru di Tadjikistan, Vice Primu Ministru di l'Uzbekistan, Vice Primu Ministru di Azerbaijan, Ministri di l'Emirati Arabi Uniti, Bahrain, Malaysia, Uganda, Qatar, Pakistan, Afganistan, 45 delegazioni diplomatiche è 37 ambasciatori participaranu ancu in u foru. .

U calendariu di u foru include circa 200 attività diverse, cumprese negoziazioni cummerciale, cunferenze, discussioni di tavule rotonde, attività culturali, sportive è educative.I temi di u foru includenu a tendenza di a tecnulugia finanziaria islamica è l'investimentu straneru direttu, u sviluppu di a cooperazione industriale interregionale è internaziunale, a prumuzione di l'espurtazioni russe, a creazione di prudutti turistici innovativi, è a cooperazione trà Russia è i membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica. paesi in scienza, educazione, sport è altri campi.

L'attività principali di u primu ghjornu di u foru includenu: a cunferenza nantu à u sviluppu di u corridore di trasportu internaziunale nordu-sud, a ceremonia d'apertura di u Forum per i ghjovani diplomati è i ghjovani intraprenditori di l'urganizazione di i paesi di a cooperazione islamica, l'audizione interparlamentare "Cooperazione internaziunale è innuvazione: novi opportunità è prospettive per a cooperazione cù i paesi di u Golfu", a riunione di l'ambasciatori di i paesi membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica, è a ceremonia d'apertura di l'Expo Halal Russa.

L'attività principali di u secondu ghjornu di u Forum includenu a sessione plenaria di u Forum - "Confidenza in l'ecunumia: partenariatu trà Russia è l'Organizazione di i paesi di a Cooperazione Islamica", a riunione di u gruppu di visione strategica "Russia u mondu islamicu", è altri strategichi. cunferenze, discussioni di tavule rotonde è discussioni bilaterali.

L'attività culturale di u Forum di Kazan sò ancu assai ricchi, cumprese esibizioni di e reliquie di u prufeta Muhammad, visite à l'isule Kazan, Borgar è Svyazhsk, spettaculi d'illuminazione di u muru di a cità di Kazan Kremlin, spettaculi boutique in i principali teatri in a Republica di Tatarstan, Festival Internazionale di l'Alimentazione Musulmana, è Festival di Moda Musulmana.


Tempu di post: 22-May-2023