U Forum Economicu Internaziunale "Russia Islamic World" hè per esse apertu in Kazan

100

U Forum Ecunomicu Internaziunale "Russia Islamic World: Kazan Forum" hà da esse apertu in Kazan u 18, attraendu circa 15000 persone da 85 paesi per participà.

U Forum di Kazan hè una piattaforma per a Russia è l'Organizazione di i paesi membri di a Cooperazione Islamica per rinfurzà a cooperazione economica, cummerciale, scientifica, tecnologica, suciale è culturale. Hè diventatu un foru federale in u 2003. U 14u Forum di Kazan si terrà da u 18 à u 19 di maghju.

Tarya Minulina, Direttore di l'Agenzia di Investimentu è Sviluppu di a Republica di Tatarstan in Russia, hà dettu chì l'invitati distinti chì assistenu à u foru includenu trè Vice Primi Ministri di Russia, Andrei Belovsov, Malat Husnulin, Alexei Overchuk, è ancu Mosca è tutti i Russi. U patriarca ortodossu Kiril. U Primu Ministru di Tadjikistan, Vice Primu Ministru di l'Uzbekistan, Vice Primu Ministru di Azerbaijan, Ministri di l'Emirati Arabi Uniti, Bahrain, Malasia, Uganda, Qatar, Pakistan, Afganistan, 45 delegazioni diplomatiche, è ambasciatori 37 participeranu ancu à u foru. .

U calendariu di u foru include circa 200 attività diverse, cumprese negoziazioni cummerciale, cunferenze, discussioni di tavule rotonde, attività culturali, sportive è educative. I temi di u foru includenu a tendenza di a tecnulugia finanziaria islamica è l'investimentu straneru direttu, u sviluppu di a cooperazione industriale interregionale è internaziunale, a prumuzione di l'espurtazioni russe, a creazione di prudutti turistici innovativi, è a cooperazione trà Russia è i membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica. paesi in scienza, educazione, sport è altri campi.

L'attività principali di u primu ghjornu di u foru includenu: a cunferenza nantu à u sviluppu di u corridore di trasportu internaziunale nordu-sud, a ceremonia d'apertura di u Forum per i ghjovani diplomati è i ghjovani intraprenditori di l'urganizazione di i paesi di a cooperazione islamica, l'audizione interparlamentare "Cuuperazione internaziunale è innuvazione: novi opportunità è prospettive per a cooperazione cù i paesi di u Golfu", a riunione di l'ambasciatori di i paesi membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica, è a ceremonia d'apertura di a Russia. Halal Expo.

L'attività principali di u secondu ghjornu di u Forum includenu a sessione plenaria di u Forum - "Confidenza in l'ecunumia: partenariatu trà Russia è l'Organizazione di i paesi di a Cooperazione Islamica", a riunione di u gruppu di visione strategica "Russia u mondu islamicu", è altri strategichi. cunferenze, discussioni di tavule rotonde è discussioni bilaterali.

L'attività culturale di u Forum di Kazan sò ancu assai ricchi, cumprese esibizioni di e reliquie di u prufeta Muhammad, visite à l'isule Kazan, Borgar è Svyazhsk, spettaculi d'illuminazione di u muru di a cità di Kazan Kremlin, spettaculi boutique in i principali teatri in a Republica di Tatarstan, Festival Internazionale di l'Alimentazione Musulmana, è Festival di Moda Musulmana.


Tempu di post: 22-May-2023