Sicondu l'Amministrazione Generale di Dogana per u Far East di Russia, dapoi u principiu di questu annu, l'impurtazioni di merchenzie chinesi attraversu u portu di Waibaikal anu aumentatu da trè volte annu à l'annu.
Da u 17 d'aprile, 250 000 tunnellate di merchenzie, principarmenti parti, equipaghji, macchine utensili, pneumatici, frutti è ligumi, è ancu i bisogni di ogni ghjornu, sò stati purtati.
In u 2023, l'impurtazione di l'equipaggiu da a Cina hè aumentata cinque volte, è un totale di 9,966 unità di equipaghji cumpresi camioni, autobus, carrelli elevatori, trattori, macchine di custruzzione di strada, gru, etc.
Attualmente, 300 veiculi di merchenzie attraversanu a fruntiera ogni ghjornu à u traversu Outer Baikal, malgradu a so capacità di 280 veiculi di merchenzie.
Per assicurà chì u portu ùn viaghja micca in modu intermittenti, a persona incaricata pertinenti riassignarà i posti secondu l'intensità di u travagliu è urganizà a ghjente per piglià a notte. Attualmente ci vole 25 minuti per un camion per sbulicà a dogana.
U Portu di l'Autostrada Internaziunale di Waibegarsk hè u più grande portu stradale in a fruntiera Russia-Cina. Hè parti di u portu "Waibegarsk-Manzhouli", da quale passa u 70% di u cummerciu trà Russia è Cina.
U 9 di marzu, Vladimir Petrakov, Primu Ministru in funzione di u guvernu di Wabeykal Krai di Russia, hà dettu chì u passaghju di l'Autostrada Internaziunale di Wabeykal serà cumpletamente ricustruitu per aumentà a so capacità.
Tempu di Postu: 27-Mar-2023